Forex Magic Golf


My forex Magic Wave Hey Samdani, ek sien jy gebruik 20 M en 40 M grafiek meeste van die tyd. Ek wonder hoeveel seine jou normale kry op 'n gemiddelde per paar per dag My Liewe Mrsaini, Die Forex mark is nie 224. Dit is baie afhanklik van die daaglikse ekonomiese nuus, sowel as ander nuus van regoor die wêreld. Soms 'n paar pare wissel terwyl ander trending en Vise n versa. Wat ek leer my webinar is om in staat wees om te weet watter pare oor te skuif en as hulle beweeg, hoe om jou presiese inskrywing te maak met behulp van my stelsel is. Soms kry jy 'n baie setups en inskrywings in 'n dag en soms moet jy sit op die kantlyn en kyk. Die sleutel is om te leer hoe om die grafiek te lees. Hier is my GA handel vir vandag. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) My forex Magic Wave Daar is geen kortpad in Forex Trading. Jy moet regtig 'n baie leer voordat jy winsgewend te word. As jy wil, en wil leer wat ek doen, kom saam met my in my webinars. Eerste metode tendenslyne, kanale, en SampR vlakke of vraag en aanbod. Tweede metode Harmoniese Trading en Patrone soos Gartley, Bat, Butterfly en krap ens Derde metode Elliott Wave analise. Selfs as jy net 1 metode uit hierdie drie leer, en word meester van dit, sal jy dit ook goed doen, maar jy moet behoorlik leer. Ek doen 'n webinar môre Desember 27-2012 by 05:00 est. Tyd. Die onderwerp is quot Harmoniese Patroon BAT en sy berekening, hoe om dit te en Teikens voer quot Almal word uitgenooi om te kom en saam met my in hierdie gratis webinar. Registreer asseblief vir Harmoniese Patroon BAT, sy berekeninge, en hoe om uit te voer op 27 Desember 2012 17:00 EST op: Dit Harmoniese Patroon BAT is 'n retracement Patroon en gee jou 2 geleenthede om handel te dryf. Een, voor die patroon is voltooi en die tweede is die voorbeeld voltooi. Kom saam met my na al daaroor leer Na registrasie, sal jy 'n bevestiging e-pos met inligting oor die aansluiting by die webinar ontvang. Hier is 'n paar van die kaarte te wys hoe hierdie patroon lyk en wat jy kan doen met dit. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) My huidige euro-dollar Handel met behulp Harmoniese Patroon Ek het 'n webinar vandag geskeduleer 17:00 est. Tyd. As jy wil aansluit asseblief vir Harmoniese Patroon BAT, sy berekeninge, en hoe om uit te voer op 27 Desember 2012 17:00 EST op: Dit Harmoniese Patroon BAT is 'n retracement Patroon en gee jou 2 geleenthede om handel te dryf. Een, voor die patroon is voltooi en die tweede is die voorbeeld voltooi. Kom saam met my na al daaroor leer Na registrasie, sal jy 'n bevestiging e-pos met inligting oor die aansluiting by die webinar ontvang. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) My huidige euro-dollar Handel met behulp Harmoniese Patroon Ek het 'n webinar vandag geskeduleer 17:00 est. Tyd. As jy wil aansluit asseblief vir Harmoniese Patroon BAT, sy berekeninge, en hoe om uit te voer op 27 Desember 2012 17:00 EST op: Dit Harmoniese Patroon BAT is 'n retracement Patroon en gee jou 2 geleenthede om handel te dryf. Een, voor die patroon is voltooi en die tweede is die voorbeeld voltooi. Kom kuier saam. Hier is die recording. Thread: Magic Wave Strategie Forex aanwyser o nee hy didnt. I sal jou vertel wat hierdie magic golf is. Do die volgende Sit 'n eksponensiële bewegende gemiddelde 34 op die hoë, lae en close. Look op die grafiek Vergelyk nou die grafiek om die magie golf. Dit magie golf is net drie bewegende gemiddeldes op die hoë, lae en close. Raghee Horner gebruik iets presies soos hierdie. Hierdie man is die verkoop van bewegende gemiddeldes en hy noem dit die magie wave. And kyk net 50 dollar dit is 'n slegte bedrogspul Im begin haat forex Geredigeer deur Christiaan 2011/08/31 by 18:37. Aansluit Datum Julie 2011 Ek het deur die moeite gedoen het om pen PUNT die gpbusd grafiek getoon op die site. Now as jy kyk na die kiekie met my drie gemiddeldes en jy kyk na die gpbusd 4hr screen shot op die werf vind jy een ding sien. Hulle is presies die same. Not net hy met behulp van drie gemiddeldes op die hoë, lae en naby hy is die gebruik van 34 exponetail gemiddeldes soos raghee geleer him. He haar boek gekoop en so ook ek as jy die skerm skote langs mekaar vergelyk deur wat jy sal sien sy presies same. Notice die volgende kerse laag na die momentum bar raak die boonste lyn van die golf in beide skerm skote Hierdie man het net gedink om homself quothey laat my bedrogspul sommige mense vir 'n paar ekstra dollar omdat tye tought en ek wil dit bikequot. o en raghee haarself noem hierdie drie gemiddeldes quotthe wavequot Geredigeer deur Christiaan 2011/08/31 by 07:23 PM. Welcome my Magic IB System. Let op die video's hieronder Leer is die sleutel in hierdie besigheid. In my webinars, sal jy leer hoe om hierdie presiese SampR vlakke te vind en neem dan 'n presiese inskrywing met behulp van my Magic IB / EB System. Hoe om Harmoniese Patroon spoor voor die einde en hoe om dit te kreatief en ook hoe om Elliott Wave akkuraat te bereken en neem Magic IB Opstellings ná bevestiging handel. So, gaan voort en skryf. Maandelikse ledegeld 50. Vir Credit / Debietkaarte. Huidige Week (10 Oktober tot 14 Oktober) Hier volg enkele ambagte geneem tydens die week (vanaf 3 Oktober tot 7 Oktober 2016) met behulp van my Magic IB Stelsel As jy wil hierdie Magic IB System te kry en te leer en wil te kry hierdie Voordat kaarte in jou e-pos om handel te dryf en wil my lewe webinars aandag te gee aan die mark werk en nuwe handelsmerk setups te kry, dan voort te gaan en Subscribe. Jy sal bly wees wat jy gedoen het. Maandelikse ledegeld 50. Vir Credit / Debietkaarte. Sien julle in my volgende Webinar.

Comments

Popular posts from this blog

Meaning Call Option Trading

Forex Cash Evolution Army Vrede

What Date Do Stock Options Expire